Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. TRABZON VALİLİĞİ
T.C. TRABZON VALİLİĞİ
T.C. TRABZON VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Görev Yapmış Valilerimiz Etik Komisyonu İnsan Hakları Kurulu
  • TRABZON
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları TEKNOFEST 2023 Ulusal Staj Programı 2023 Trabzon İl Planı ( 2024-2028 ) 2025 Yılı Yatırım Planı Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Eylem Planı Kaan Projesi Kamu Spotu
  • İLETİŞİM
°C
29
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Aziz YILDIRIM
      • Vali Yardımcıları
        • Ali YILMAZ
        • Fatih KIZILTOPRAK
        • Ercan ÖTER
        • Hacı Osman HÖKELEKLİ
      • Kaymakamlar
        • Yusuf CANKATAR
        • Yusuf AKIN
        • Ömer SİRKECİ
        • Ferhat VARDAR
        • Zahid Bahadır SEMİZ
        • Ali SAPMAZ
        • Çağlar USTAOĞLU
        • Yunus POLAT
        • Selçuk BAŞ
        • Elif KOZ
        • Şahin DEMİR
        • Yiğit Yaşar DEMİRER
        • Gürkan DEMİRKALE
        • Mehmet Ali ÖZTÜRK
        • Timur BÜYÜKÇE
        • Selim MEMİŞ
        • Dr. Hacı Arslan UZAN
        • Oğuzhan OCAK
    • Valilik Birimleri
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Trabzon Tarihçesi
      • Trabzon Vilayeti Binası Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Etik Komisyonu
    • İnsan Hakları Kurulu
  • TRABZON
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
        • Kamu Hizmet Standartları
        • Yatırım İzleme Müdürlüğü
        • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
        • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Varlıkları Müdürlüğü
        • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
        • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Kamu Hizmet Stadartları
        • Valilik Birimleri Hizmet Standartları
          • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
          • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
          • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
          • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
          • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
          • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
          • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
          • Özel Kalem Müdürlüğü
          • Protokol Şube Müdürlüğü
          • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
          • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
          • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
        • Hizmet Birimleri Hizmet Standartları
          • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
          • Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü
          • Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüğü
          • Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
          • Gümrük ve Ticaret Bakanlığı İl Bölge Müdürlüğü
          • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
          • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
          • İl Defterdarlığı
          • İl Emniyet Müdürlüğü
          • İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
          • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
          • İl Halk Sağlığı Müdürlüğü
          • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
          • İl Sağlık Müdürlüğü
          • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
          • İl Vergi Dairesi Başkanlığı
          • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
          • Sosyal Güvelik İl Müdürlüğü
          • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
          • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
          • TRT İl Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • TEKNOFEST 2023
    • Ulusal Staj Programı 2023
    • Trabzon İl Planı ( 2024-2028 )
    • 2025 Yılı Yatırım Planı
    • Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Eylem Planı
    • Kaan Projesi
    • Kamu Spotu
  • İLETİŞİM
 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu Trabzon’da

29.12.2015
Trabzon’da Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu’nun katılımıyla, Trabzon Valiliği A Toplantı salonunda “Kamu yatırımları değerlendirme toplantısı” yapıldı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu'nun başkanlığında gerçekleşen toplantıya, Trabzon Valisi A.Celil Öz, Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, AK Parti Trabzon Milletvekilleri Muhammet Balta, Ayşe Sula Köseoğlu ve Salih Cora, kamu kurumlarının bölge müdürleri, il müdürleri ve STK’ların temsilcileri katıldı.
Toplantıda konuşan Bakan Soylu,Trabzon’un 2015-2019 arası 4 yıllık süreçte sıçrama yılı olacağını ifade ederek, “Trabzon ilimizin yatırımlarını tekrar gözden geçirmek, hem de 2016-19 yılına projeksiyonu masaya yatırmak istiyoruz. Özellikle 2015 yılı içinde 2 Genel Seçim akabinde şimdi önümüzde şimdi 2019’a kadar seçim yapmayacağımız bir dönem var. Projeleri bir şekilde gerçekleştirelebileceğimiz bir döneme adım atıyoruz. Trabzon, bir çok alanda 21. Yüzyıla kendi medeniyet mirasının şehre bıraktığı gücüyle birlikte çok anlamlı ve fırsatları önünde duran bir şehir gelmektedir. Bir taraftan Türkiye’nin artan GSMH, diğer taraftan yükselen ticaret, doğal güzellikleri, çevre, tarih,  kültürel - sanatsal zenginlikleri ile birlikte turizmin göz bebeği olması, bir çok spor yatırımın getirdiği avantajı iyi yöneten bir spor şehri olması konusunda şehrin kendi kodları önümüzde ciddi avantaj oluyor. Ama şimdi sadece yatırımlarla değil insan kaynağı, hevesin ortaya koyacağı bu büyük heyecanında bu önümüzde ki 4 yıl içine koymamız gerek” dedi.
Bakan Soylu, “Trabzon, turizm, ticaret, eğitim, spor, kültür ve sanat şehridir. En önemlilerinden bir tanesi de Trabzon doğal tarım şehri. Bunların hepsini bir araya getirecek bunun bir taraftan önümüzde avantaj olarak bilinen Kafkasya ve özellikle orta doğaya uzanan bir hinterlandı genişletilecek. Bir taraftan balkanlar ve Anadolu ile bir araya gelecek alt yapının üzerine oturmalıyız.
Şu çok açık, Ordu ve Giresun havaalanın olmasına rağmen, Trabzon Havalimanı, kendi havalimanı ölçeğinde Avrupa’da 5. Olmuştur. Yüzde 20 üzerinde yolcu artışı ile bu cazibesini net bir şekilde ortaya koydu. Büyüyen Trabzon var, bunu iyi planlamalıyız geleceği iyi hazırlık yapmalıyız. Bu yaklaşık yarım milyon civarında körfezden gelen turist var. Buna ait iyi bir hazırlık yapmalıyız. Buna hazırlık yaparken kendi kültürel kodlarımızı, yöresel mimarimizi, sanatsal zenginliklerimizi öne çıkarmalıyız. Hepimiz görüyoruz. Türkiye’nin ve dünyanın bir ölçeğinde nerede yarışma yapılsa, bu şehrin evlatları sporda, sanatta, kültürde, resimde her yerde kendi farkındalıklarını ortaya koyuyorlar. Bir cevher var, bu cevheri iyi bir şekilde işlemek ve yarına hazır hale getirmeliyiz.
Rize’de, Ordu ve Giresun’da havalimanı yapılması bölgesel kalkınmayı, bölgenin en iyi şekilde kümelenme denilen bir model içinde bir birini destekleyen, bir birinin açıklarını kapatan toplam olarak yükselten bir planlama ortaya koyuyor.
Rekabetimiz kendi içimizde değil, global anlamda gerçekleşmesi lazım. Bire bir her birimizin emek sarf Yapılacak yollarda, okullarda, sağlık hizmetlerinde bütün bunların tamamında üzerine katarak devam ettirebileceğimiz bir 4 yılı hep birlikte gerçekleştirmeliyiz.
Bu önümüzde ki 4 yıl Türkiye’nin büyümesi açısından çok önemli. 64. Hükümetimiz bu 4 yılda gerek yatırımları arttırmada, kararlıdır ve gerçekleştirecektir. Bu önümüzde ki 4 yıl reformlar yılı olacaktır. Bundan hem şehrimizin hem de bölgemizi istifade ettiren anlayışı ortaya koymalıyız.
Trabzon avantajları kendi içinde bulunduran bir şehir. Dünyanın her tarafında Avrupa’nın her noktasında bulunan hemşehrileri vasıtasıyla dünyada ki ve Avrupa’da ki bütün gelişmişlikleri buraya aktarabilme imkanına sahip.
Yapılan araştırmalarda Türkiye’nin en yaşanabilir şehri unvanını koruyoruz. Bu bizim için sorumluluk ama en üstte tutulması gereken hedeflerden bir tanesidir.
Biz hastanelerde, sağlık hizmetlerinde en üst hizmet kalitesini yakalamalıyız. Bir kişinin ben bundan rahatsızım demesi biri üzmeli. Ciddi şekilde uğraş gösteren bunun sahibi olduğunu her kese hissettirdiğimiz kamu olarak devlet olarak bir anlayışı ortaya koymalıyız. Eğitimde de en iyisi olmalıyız.
Biz Havalimanı yeniden yapılmalı derken, şimdi devletin yetkilileri aynı kanaate geldi. Yapılan yatırımın karşılığını çok rahat alabilecek bir destinasyon oluştu. Bunları topyekün kalkındırırsak hizmetlerin artması hem karlılık, hem de hizmetlerin oluşturacağı sonuçlar açısından doğal akışın içerisinde gelişir. Havalimanı, Şehir Hastanesi, Arsin Yatırım Adası, İkinci Üniversite, Erzincan Demiryolu gibi yatırımları gerçekleştirdiğimiz zaman çok önemli bir süreci geçmiş olacağız. Bütün bunları hep birlikte gerçekleştireceğimiz bir anlayışı 4 yıl içinde ortaya koyacağız. Bu motivasyon 64. Hükümette mevcuttur.
Burası Karadeniz, burası Trabzon. Bizim bir kültürümüz var. Bu en büyük mirasımızdır. Burada bırakılan evlerimizin kendine ait kültürü var. Bir yöresel mimarımız var. Burada ki yaylalardan da sorumluyuz, her türlü kamu binasından sorumluyuz. Şehrimizin mimari yapısına uygun hareket etmeliyiz. Attığımız her adım bu kodlara dayalı olması gerekir.
Bunu gerçekleştirirken, bunu yaparken sürekli araştıran, sürekli arayan, sürekli ortak akılla daha iyisini bütünleştirecek anlayışı ortaya koymalıyız. Özellikle doğal tarım, toprağın verimliliği konusunda önümüzdeki günlerde bir çalışma gerçekleştireceğiz. Burasının muhakkak, hem turizmi gerçekleştirecek ve buranın dışarısıyla en önemli bağlantısını sağlayacak noktalardan bir de tarımdır. Gerek fındığın, gerek çayın verimliğini, gerek alternatif ürünleri orta koyacak bir süreci bir şekilde gerçekleştirmeliyiz.
Şehirde yaşayanların bir tane problemi  de yayla problemidir. Bu yapılaşma kabul edilebilir değildir. Evet kritik bir hukuki açık var. Hukuki bir kapan var. Hem yapılamamasına yönelik, hem de fiili olarak yapılmasını ortaya koyan bir süreç var. Bu da bizim bir bu bölgeye ait değerlendirme ile içinden çıkabileceğimiz bir durum ortaya koyuyor.
Uzun göl gibi dünya mirasına emanet edebileceğimiz çok değerli bir alanımız var ama maalesef orada da yapılaşmayı alt üst etmiş durumdayız. Uzungöl meselesine hiç kimse girmek istemiyor ve uzağında duruyor. Acaba girersek çıkar mıyız diye. Bizim korkularla gidebileceğimiz yerimiz yoktur. Herkes bu konuda sorumluluk hissetmelidir. Ben bu sorumluluğu kendimde hissediyorum.
Orman sahiplendirme yani kızılağaç sorunu da var. Anayasa da yapılacak bir düzenleme ile genel bir değerlendirme ortaya koyacağız. Bu konuyu da hakkaniyet ölçüsünde değerlendireceğiz.
Şehrimizin engelsizliği konusunda yani engelli vatandaşlarımızın rahat edebilmeleri yönünde de adımlar atmalıyız. Türkiye’nin en engelsiz şehri Trabzon olmalıdır. İnsanı merkeze alan, herkesi kucaklayan bir şehir olarak en ön safta yer almalıyız.
Haziran ayının sonuna doğru Akyazı stadyumu da bitecek. Bu da bize ayrı bir heyecan getirecek. Sporun centilmenliğinin ortaya koyduğu katma değeri hep birlikte yarına taşıyacağız.
Bir ekip ruhu içerisinde hareket edip şehrimizi en ileri noktalara taşımalıyız. Bunu yapacak irade, kabiliyet, takip ve ciddi bir kapasite var. Önümüzdeki 4 yıl Trabzon için sıçrama yılı olacaktır. Herkesin ilimizdeki farkındalığı hissedeceği bir Trabzon’u hep birlikte oluşturacağız” diye konuştu.
TRABZON’DA 13 SEKTÖRDE 714 PROJE HAYATA GEÇİRİLİYOR
İlimizdeki kamu yatırımlarının genel değerlendirilmesinin yapıldığı toplantıda konuşan Trabzon Valisi Abdil Celil Öz, “İlimizde 13 sektörde proje bedeli 2015 yılı ödeneğine göre 1.2 milyar lira olan 714 projede çalışmalarımız devam ediyor. Bu projeler için 2015 yılı aralık ayı itibariyle yaklaşık 1 milyar lira harcama gerçekleştirilmiştir. Ulaştırma sektöründe 6 milyar lira proje bedelli 44 projemiz, eğitim sektöründe 550 milyon lira proje bedelli 52 projemiz, spor sektöründe 234 milyon lira proje bedelli 13 projemiz, sağlık sektöründe 156 milyon lira proje bedelli 23 projemiz, turizm sektöründe 35 milyon lira proje bedelli 45 projemiz ve diğer kamu yatırım sektörlerinde de 1.1 milyar lira proje bedelli 537 proje üzerinde çalışmalarımız devam ediyor.
Eğitim sektöründe 716 derslik, 6 pansiyon, 2 spor salonu, bilim sanat merkezi, Öğretmenevi, atölye ve uygulama oteli ile bütün alanlarımızda yatırımlarımız devam etmektedir. Bütün bu çalışmalarda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Kulllanım ve Gizlilik
Ortahisar Mah. Mimar Sinan Cad. No: 2 61030 Ortahisar / TRABZON
(462) 229 73 06
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız